Monday, December 3, 2012

သင့္ဆုေတာင္းသံ နားေထာင္ျပင္ဆင္ေသာ ဘုရားရွင္ (၁)

ႀကီးျမတ္လွေသာ အဖဘုရားရွင္ရဲ႕ နာမေတာ္ကို အထူးပဲ ခ်ီးမြမ္းပါတယ္။ ကၽြန္မကေတာ့ မူလတန္းျပ ဆရာမတစ္ဦးပါ။ ဝန္ထမ္းလုပ္ရင္း အေဝးသင္ေျဖပါတယ္။ ၿပီးခဲ႔တဲ႔ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ႏိုဝင္ဘာလမွာ ေနာက္ဆံုးႏွစ္ ေျဖခဲ႔ပါတယ္။ ေအာင္စာရင္းထြက္ေတာ့ ကၽြန္မ စားေမးပြဲ ေအာင္ပါတယ္။ ပထမႏွစ္ကစၿပီး၊ ဒုတိယႏွစ္၊ ေနာက္ဆံုးႏွစ္အထိ က်ဴရွင္ တစ္ႏွစ္မွ မယူခဲ႔ပါဘူး။ ဘုရားသခင္ကိုသာ အားကိုးရင္းႏွင့္ စာေမးပြဲ ေျဖခဲ႔တာ ႏွစ္စဥ္ ေအာင္ျမင္ျခင္းအခြင့္ကို ေပးခဲ႔ပါတယ္

ေနာက္တစ္ခုကေတာ့ ေႏြရာသီအားလပ္ရက္မွာ ကြန္ပ်ဴတာသင္တန္းတက္ႏိုင္ဖို႔ အျမဲဆုေတာင္းခဲ႔ပါတယ္။ အသင္းေတာ္မွာလည္း ဆုေတာင္းခ်က္ တင္ခဲ႔တယ္။ မတ္လမွာ ကၽြန္မ တက္ခ်င္ခဲ႔တဲ႔ ကြန္ပ်ဴတာသင္တန္းကို တက္ခြင့္ရခဲ႔ပါတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ ဆႏၵႏွစ္ခုဟာ ဘုရားရွင္ရဲ႕ ေက်းဇူးေတာ္ေၾကာင့္ ျပည့္ခဲ႔လို႔ အရမ္းဝမ္းသာ ပါတယ္။

အသင္းေတာ္ကို ဆုေတာင္းခ်က္ တင္ခဲ႔တာေရာ၊ ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ေရာ အျမဲဆုေတာင္းခဲ႔တဲ႔ ကၽြန္မရဲ႕ အႀကီးမားဆံုး ဆႏၵကေတာ့ ေျပာင္းေရႊ႕ခြင့္ ရဖို႔ပါပဲ။ ကၽြန္မတာဝန္က်တဲ႔ေနရာက အိမ္နဲ႔ ၿမိဳ႕နဲ႔ အေတာ္ေလးေဝးၿပီး အရမ္းေခါင္တဲ႔ ေတာင္ေပၚရြာေလး တစ္ရြာမွာပါ။ ကားတလွည့္စီး၊ ေျခလ်င္တစ္ခါေလွ်ာက္နဲ႔ ပင္ပန္းစြာ အခက္အခဲမ်ား ၾကံဳေတြ႔ခဲ႔ရပါတယ္။ ဘုရားသခင္ ေပးတဲ႔ ခြန္အားနဲ႔သာ ကၽြန္မ သံုးႏွစ္တိတိ အဲဒီရြာမွာ တာဝန္ထမ္းေဆာင္ခဲ႔တယ္။ မိသားစုႏွင့္ ေဝးတဲ႔ေနရာ ကၽြန္မ မသြားခ်င္ေတာ့တာေၾကာင့္ ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ကုန္ခါနီး ေလာက္မွာ အေျပာင္းအေရႊ႕ စၿပီးတင္ကတည္းက ဘုရားသခင္ဆီမွာပဲ ဆုေတာင္းအားကိုးခဲ႔တယ္။ ဒီလိုနဲ႔ ၂၀၁၂ ေမလထဲမွာ ေအာ္ဒါထြက္ေတာ့ ကၽြန္မနာမည္ပါလာပါတယ္။ ကၽြန္မ အရမ္းဝမ္းသာခဲ႔တယ္။ အေျပာင္းအေရႊ႕ရတာဟာ ဆုေတာင္းျခင္းသက္သက္ေၾကာင့္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္မထက္ လုပ္သက္မ်ားတဲ႔သူအခ်ဳိ႕ေတာင္ မေျပာင္းရေသးပါဘူး။ ဘုရားသခင္ ျပင္ဆင္ေပးတဲ႔ ေနရာသစ္မွာ အခုကၽြန္မတာဝန္ထမ္းေဆာင္ေနပါတယ္။ အိမ္နဲ႔ မနီးေသးေပမယ္႔ တစ္ပတ္တစ္ခါ ျပန္လို႔ရပါတယ္။ ေနထိုင္ရတာလည္း အဆင္ေျပပါတယ္။ ကၽြန္မအတြက္ အျမဲ ဆုေတာင္းေပးခဲ႔တဲ႔ အသင္းေတာ္ႏွင့္ မိသားစုေတြကိုလည္း ေက်းဇူးအထူးတင္ပါတယ္။

"ငါ႔ကိုေခၚေလာ့။ ငါထူးမည္။" (ေယ ၃၃း၃) ဆိုတဲ႔ ဘုရားသခင္ေပးတဲ႔ အခြင့္အေရးေလးကို စြဲကိုင္ၿပီး ယံုၾကည္စြာ ေတာင္းေလွ်ာက္ပါက မိတ္ေဆြမ်ားကို ဘုရားသခင္က အေျဖေပးမယ္ဆိုတာ ခြန္အားေပးရင္း သက္ေသခံခ်င္ပါတယ္။ ယံုၾကည္သူအေယာက္စီတိုင္းအေပၚမွာ ဘုရားသခင္ ေကာင္းႀကီးေပးပါေစ။ ဘုရားသခင္၏ နာမေတာ္သည္ သာ၍ ဘုန္းႀကီးပါေစေသာ္။

ဆိဆီ (ဒီးေမာ့ဆို)

0 comments:

Post a Comment